>

Saturday, October 27, 2007

Evening With Sapphire

Event yg 'ditunggu2' oleh pelajar2 KYUEM, especially juniors...
aku paham kenapa, sebab ni event besar pertama yg diorg anjurkan..

lepas balik dari surau, aku berjalan merentasi susur gajah yg gelap gelita,
aku lihat, nun jauh di atas basketball court,
pancaran LCD yang menunjukkan game bowling...

Aku balik ke chalet, bersantai2...
menurut Syukri SC, EWS start pukul 9,
so, aku, Yahya n Shuib juz duduk2 berbual2 kosong,
Shuib memotong buah lai yg menjadik hadiah birthday aku...
kitorg menikmati kemanisan buah itu...
huhuhu....

lebih kurang pukul 9.15, kitorg bergerak ke EWS yg bertempat di MPH,
memang riuh rendah keadaan...
hingar bingar suasana....bertemakan 'Around The World',
Khairul mengatakan bahawa 'BORING'
bagi aku, ok je....bertemakan funfair,
banyak jugak game2 yg menarik,
such as Limbo Dance yg dimenangi oleh Nazri PNB, GO PNB!!!!
ade gak Sumo Wrestling yg mase aku tgk, anak Usrah aku, Safwan menang...
Shuib mencuba membaling dart, tp malangnya,
Shuib hanya menang bookmark yg tidak seberapa..

Lepas puas bermain,
kitorg keluar untuk membeli makanan,
aku nak beli hotdog n Cheese Stick,
tp Yahya mengaibkan aku dgn bgtau sume org arini birthday aku!!!
cisss....sedang aku menikmati cheese stick bersama air bandung,
Firdaus YT menelefon aku..
die ckp die nak poster untuk blood donation...
Aku pun balik ke chalet dan sambung study...(yakin je)

"Ya Allah, jauhilah aku dari fitnah dunia"

No comments: