>

Sunday, October 28, 2007

Hari Ini....


Huu....sedeyh giler rase di hati....
sebab ari ni, aku skali lagi mengikut nafsu tidur...
dan sekali lagi aku tewas kepada selimut...
Jika Bilal bin Rabah, apabila diletakkan batu besar di dadanya,
beliau menyebut "Ahad, Ahad, Ahad"
Aku pun, apabila diletakkan selimut,
Turut menyebut "Ahad, Ahad, Ahad" sebab hari ni ari Ahad...

isk,aku tumbang buat hari kedua berturut-turut...
dah dua hari aku tidak bersolat jemaah Subuh di surau..
pagi td pun, Shuib yg mengejutkan aku n Yahya..
klu tidak, x tau la aku Solat pukul brape..

Pagi yg suram, maybe sebab ramai balik umah,
Selesai bersolat Subuh, aku meng'on'kan laptop usangku..
sambil2 tunggu laptopku load,
aku sempat membasuh baju yg aku rendam semalaman...
basuh, punya basuh,
akhirnya selesai pembasuhan bajuku,
abis satu kerja ari ni....

aku segera membuka frenster, disangkakan ada comments,
tapi apakan daya, xde rezki katakan...
aku lantas melayari blog MUSCOM KYUEM,
setelah mencari beberapa bahan yang menarik,
aku post pasal Sultan Muhammad al-Fatih,
agak menarik citernya dan menaikkan semangat aku...

Hari ni supposedly makan nasi lemak,
tapi manela tau, DH da ubah menu...

"Ya Allah, permudahkanlah jalan bagiku menghadapi hari ini"

No comments: