>

Sunday, December 7, 2008

Warwick Visitors dan Penggambaran

بسم الله الرحمن الرحيم

Maaf kerana x menulis ape yg terjadik semalam. Sesungguhnya agak letih dan tidak berkesempatan semalam. Banyak sungguh yg aku lalui dalam masa sehari.

Setelah plan dgn tuan punye rumah, aku dan Shah bertolak pada jam lebih kurang 11 pagi untuk ke Warwick Avenue dengan menaiki bas 414. Ada apa di Warwick Avenue? Di situlah terletaknya rumah saudara Azzrul atau nama famous lagi glamour beliau ialah Bun (tanya sendiri tuan punye badan nape dipanggil sebegitu).

Malas nak cerita kisah2 sedih yg aku dan Shah harungi untuk sampai ke umah Bun (bas 414 yang tetibe buat hal terminate tengah jalan). Sabar ajela.

إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ
Allah bersama orang2 sabar
(al-Baqarah : 153)

Masrizan telah memberitahuku tentang kedatangan seorang pelajar University of Warwick tajaan PNB ke London. Beliau merupakan saudara Khairul Anwar atau lebih manja (ye ke?) dipanggil 'ayah'. Tanya tuan punye badan juge nape dipanggil sebegitu. Beliau merupakan adik kepada senior Imperialku, Khairul Hafiz (DZ, juge tny sendiri asal usul nama beliau), muke pun ada iras2.

Aku dan baju Chelsea dan Kerul dan baju MYC

Kami memulakan penggambaran pertama di Little Venice. Shah menjadi pelakon utama manakala Apen menjadi org yg lalu lalang di belakang watak utama. Lawa jugak Little Venice ni. Namun, kesejukan melampau membuatkan kami x lama di sana.

Watak utama stadi Chemistry

Pulang ke rumah Bun, hanya ada 2 org je ahli rumah, coz ahli2 yg lain sudah pergi makan di luar. Namun, Poklah dan Isa menggunakan kreativiti mereka dengan resipi yg DINAMIK untuk menjamu kami dengan BBQ Lamb Ribs yg masyuk dan ayam utk Mas yg ngade2 xnak makan kambing. Nyum3, sungguh sedap lauk ni.

Kemudian, penggambaran diteruskan. TQ kepada Poklah yang berlakon menjadi ustaz dan Bun yang berlakon jadi seorang bapa penyayang. Semangat sungguh senior2 ni, hehehe. TQ gak kepada Apen dan Mas walaupun kurang menyumbang ape2 selain menghabiskan nasik yg terhidang. Tidak terlupa, pelajar Warwick yg bernama Kerul.

Ntah jadik x video ni, kalau ade rezeki, adela ditayangkan khamis malam di MSD. Kalau x, xdela, so kepada watak2 yg ade dlm video ni, jgn mengharap sgt, kehkehkeh.

Dzull Orang Kaya ada PSP dan seorang yg negligible (cube teka!)

Kemudian, warga Warwick yg lain pulak, yakni Hafizuddin dan Dzull Orang Kaya ada PSP tiba. Hafizuddin mengikutiku pulang balik ke bilik dan Dzull Orang Kaya ada PSP mengikuti Mas balik ke bilik beliau.

Aku yg letih (bersama sweater Chelsea) dan Hafizuddin Warwick

Dan pagi ni, aku menghantar Hafizuddin pergi ke bilik Mas untuk dipertemukan dgn Dzull kembali setelah hampir setengah hari berpisah. Mereka bercadang untuk ke Greenwich, untuk melawat rakan2 di sana. Tension sungguh ngan bebudak Warwick yg da cuti!!!

OK, nak buat research psl carbohydrate. Chow!!!

Photobucket

2 comments:

Anonymous said...

org lalu lalang belakang watak utama... bunyi mcm penting ;)

jpah, r u ok? muka mcm x sihat.

Jpah said...

oh sihat je. Kebelakangan ni banyak keje je, so letih skit. Thanx for asking.