>

Saturday, January 31, 2009

Tamat Sudah Minggu Ini

بسم الله الرحمن الرحيم

Alhamdulillah, tamat jugak minggu ini yg meletihkan. Aku mengucapkan selamat datang dengan tangan yangg terbuka kepada hujung minggu. Bolehlah berehat sekejap sebelum meneruskan agenda tugasan yang banyak ini.

Semalam agak penuh hariku, so, xde kesempatan untuk mengupdate blog. Dari pukul 10 pagi sampai 12 tengahari, kami ade lecture. Lpas tu, solat Jumaat di Union Hall pada jam 1 petang. Pukul 2, dah start experiment kami. Antara experiment yg plaing lama pernah aku buat, sesi semalam mengambil masa 3 jam 30 minit.

Menjelang jam 5.30 petang (dah malam dah pun), aku bergegas ke Prayer Room untuk bersolat Maghrib. Berimamkan saudara Amir Geologi second year, kemudian, aku bergegas ke stesen tube South Kensington untuk menaiki Piccadily Line terus ke Finsbury Park, untuk menghadiri usrah mingguan pelajar Imperial College.

http://www.tfl.gov.uk/tfl/corporate/projectsandschemes/artmusicdesign/filming/images/tr/302_large.jpg

Balik dari usrah sekitar jam 11.15 malam, menaiki Piccadily Line sekali lagi menuju ke Gloucester Road. Sesampai di Glolucester Road, da pukul lebih kurang 11.50 malam. Namun, seperti malam2 minggu yg biase, masih hidup dan meriah kawasan Gloucester Road tu. Maklumlah, banyak restoran dan bar di situ, omputeh2 ni sukela pegi berparti pada weekend ni.

Aku dan Shah terus berjalan ke bilik, sesampainya di bilik, duduk sebentar selama sejam untuk buat skit keje, pastu, mengantuk amat, lalu tido. Tersedar agak lewat untuk solat Subuh, adeyh2, walaupun dah letak dua alarm dari dua handphone. Masih x perasan alarm berbunyi....

OK, nak gi mane arini? Huhuhu..

Photobucket

No comments: