>

Tuesday, January 1, 2008

Tahun Baru 2008

waaaaaa....da masok tahun 2008...
cepat sungguh masa berlalu...
aku rase skejap je tahun 2007 ni...
hihihi..sewaktu org lain sibuk menyambut tahun baru pada tgh malam,
aku turut menyambutnya dgn cara yg kreatif drpd org lain...
sewaktu org sibuk countdown,
aku dah bermimpi di atas katil...
sedap giler tido...
ntah nape aku rasa mengantuk sgt smalam...awal giler tido..

http://k43.pbase.com/u42/svong/upload/39628855.DSC_0072web.jpg

kalau masok je tahun baru, org mesti sibuk dgn azam tahun baru..
dan apa azam aku tahun ni??
aku rasa azam aku tahun 2008 tetap same ngan azam2 terdahulu..
iaitu menjadi hamba Allah yg menjalankan perintah sepenuhnya.
memang azam ni amat susah nak capai kan???
aku percaya, ngan azam ni, aku akan berjaya di dunia dan akhirat..

http://content.answers.com/main/content/wp/en/3/35/Kyuemlogo.gif

Tahun ni jugak adalah last semester aku di KYUEM...
2 years of A-level have finally came to an end,
huhuhu..terbayang kenangan2 yg dah kiter lalui, my frenz..
n aku still x dpt conditional offer lg...
hurmm..agak cuak dan berdebar...
tapi aku berdoa, agar diberikan yg terbaik oleh Allah..

Harap aku akan terus berusaha bersungguh-sungguh..

No comments: