>

Wednesday, January 30, 2008

Hari Ini

Menurut jadual baru, hari ni bermula ngan Block 1, yakni Chemistry...
walaupun CL4 dah siap, namun kelas masih diteruskan di Acad...
mengape??? Aku pun x tahu...belajar je la...
hari ni dah masuk bab DNA...blaja pasal Cystic Fibrosis, Sickle Cell Anemia,
memang macam bio....even mendalam agaknya...
setelah satu period bersengkang mata di dalam kelas,
Ms Shree bagi 10 minit rehat...Yahoo!!!
Aku dan rakan2 menggunakan waktu ini sebaiknya
dengan bersiar2 di sekeliling acad.....

Kami yang mengantuk

Kelas di ACAD

Lepas block 1, block 6, yakni Physics...
Muiz memberitahu aku yg Firdaus da drop Physics..
dan Milo kelihatan agak tak berpuas hati, sebab die pun nak drop gak kut???
biarlah...mungkin Firdaus ade sebab tersendiri...
Waktu rehat, aku ke Bio Lab untuk berjumpa abang Lab Technician....
Alhamdulillah, selesai satu tugas terakhir Bakti Kenyalang...

http://pgoh13.free.fr/nasi_lemak.jpg

Kemudian, aku, Afiq n Apen pergi kafe untuk makan...
nyum3....makan nasi lemak...
setelah perut telah penuh dengan nasi dan lemak,
aku pulang ke chalet dan menemui Fitri (ahli chalet ke-5)
Aku lantas sign in ke mail MUSCOM...
dan mendapati ade 4 email baru...
huhuhu...nampaknya super senior begitu concern dgn keadaan kolej...
diorg dah buat pakatan dan perbincangan untuk menyupport kitorg...
presiden SC legenda, Saudara Hizami turut mengutuk perbuatan headmaster....
dan diorg akan mengikhtiarkan sesuatu untuk membantu kami di sini..
banyak juga email yg memberikan kata2 perangsang...
barulah naik balik semangat kami...

Terima Kasih Semua.....
Photobucket

No comments: