>

Saturday, January 26, 2008

First Long Weekend

Menurut jadual baru ciptaan Dr Horsfall,
hari Sabtu yg ade kelas akan alternate ngan hari Sabtu yg cuti...
dan hari ini adalah hari Sabtu pertama cuti...
rasa cam hari Ahad plak...
breakfast tadi Mi Goreng,
sedap la gak, sampai Famy suruh aku ambikkan banyak skit...

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8f/Mi_goreng.JPG/800px-Mi_goreng.JPG

hurmm....tragedi ICAN masih segar di ingatan...
ada kemungkinan, lepas ni,
program2 MUSCOM akan ditapis dan maybe akan susah dijalankan,
x taula camner....kami hanya mampu berserah kepada Allah...
committee ICAN sibuk bermesyuarat dgn HiCom MUSCOM,
bagi mendapatkan keputusan untuk kebaikan sumer...

personally, aku amat marah ngan Dr Horsfall...
aku mengaku, penayangan video tu adalah salah,
dan memang ini salah pihak penganjur...
namun, aku gak tau, pihak penganjur x bermaksud nak lukakan sesaper...
dan Dr Horsfall telah melenting x tentu pasal...
terus dihentamnya dengan teruk...
pihak penganjur pun dah mintak maaf...
nape la keras sgt hati orang tua ni....

http://ismma.melaka.gov.my/laman%20web%20Dis%2006/25-27.12.07/IMG_0313.JPG

Weekend ni rase suram...
Kawasan Chalet lengang, maklumlah, bangsawan dah dekat..
ramai la pergi buat kerja2 bangsawan...
aku? hurmm...disebabkan Dr Horsfall cakap, kat kolej ni, xde org boleh halang ape yg kite suke buat, given that benda tu x melanggar peraturan...
dan aku pun x suke teater ni,
jadi, aku pun x menolong...
aku tau, ade yg cakap belakang,
tapi bile aku tgk last year,
apabila aku datang, banyak berbual dari buat keje...
ramai yg datang pun, buat keje sikit jer...
selain tu, ada jugak dengar daripada bebudak yg menolong bangsawan,
ada cabar-mencabar, saper yg berjaya cakap ngan awek tu, awek ni,
cehhh....ade gak org yg cakap, xde semangat house la, blablabla....

memang dunia dah terbalik...
apabila diajak mengikuti program kat Musolla,
x ramai pun yg pergi, n xde plak org bising xde org pergi,
tapi klu x pergi bangsawan,
bising bukan main, marah sana-sini..
priority korg dah terbalik...
klu nak aku pergi bangsawan, pastikan sumer org Islam yg menolong bangsawan tu,
cukup solatnya dulu....
Photobucket

No comments: