>

Wednesday, January 30, 2008

Chinese New Year

Sambutan Chinese New Year peringkat kolej...
diadakan di dewan besar kolej...
dan seperti disangkakan, ramai giler orang hadiri...
penampilan khas Fitri dengan berkain pelekat
Azri tny Fitri, "sempoi giler pakai kain pelekat"
Jawapan Fitri begitu best...
"biarla, at least aku tutup aurat, lagi elok drpd pki sluar pendek"
aku lihat wajah2 junior yg di depan Fitri berubah...
ngahahaha....terasa korang!!!

Fitri dengan kain pelekat

kenapa ramai??? Sebab trick lame, iaitu serve dinner di GH....
Dr Horsfall merasmikan majlis dengan makan Yi Sang...
dan majlis makan dimulakan dengan bacaan doa oleh saudara Hizbul...

Wajah-wajah kelaparan

Memang panjang manusia beratur mengambil makanan...
Alhamdulillah, aku antara orang pertama yg mengambil..
save masa...namun, di kala aku ingin start makan,
kedengaran laungan azan oleh Iwan....
aku makan dengan agak cepat...
selesai makan, terus bergegas ke surau...
kelihatan ade 4 org jemaah x termasuk Pak Imam, Muádz...

Kawasan chalet yg sunyi sepi

Da smayang, aku balik ke chalet..
x kuasa nak pegi dewan balik!!!
Photobucket

No comments: