>

Monday, December 31, 2007

Ikan Keli dan Sambal Tempoyak

untuk pengetahuan kalian, makanan favourite aku adalah ikan keli goreng...
dan hari ni, aku terkezut apabila mak menyediakan ikan keli goreng
time lunch...

http://i5.photobucket.com/albums/y152/boo_licious/misc/rebung2.jpg

dan ditambah dengan sambal tempoyak dan tempe goreng..
sungguh menyelerakan..
untuk pengetahuan, sambal tempoyak ni campuran pelbagai jenis sayur..
banyak giler..tapi kesedapannya membuatkan org yg x makan sayur cam aku
turut suke akan masakan ni...

hari ni aku agak efektif dan produktif..
dapat gak menghabiskan revisi gene technology n arenes...
ok...lpas ni buat exercise plak..
pastu...for this final 2 weeks,
aku akan struggle utk study abis-abisan (yakin jerr)

"Ya Allah, permudahlah urursanku, berilah aku kekuatan"

No comments: