>

Wednesday, December 12, 2007

Beberapa bulan sebelum meletak jawatan

Hmmm...x sedar rasenya dah hampir stahun berlalu sejak aku jadik MUSCOM....
Dalam tempoh setahun ni, banyak yang telah mengajar aku...
aku dapat sahabat yang betul2 baik dan setia...
antara ahli2 dalam MUSCOM, especially MUSCOMin,
aku dapat rasakan keakraban dan aku rase senang n selamat bile same diorg...

Afiq, Yahya, Mu'adz, Iq, Za'im, Hisyam, Khairul, Anas, Azri...

MUSCOM Comittee boys 07/08


masing-masing ade kepala dan perangai masing2....
tapi, tulah yang menjadikan ahli2 MUSCOM ni warna warni dan harmoni...
aku sedar yang kiter saling melengkapi antara kiter....
saling support, nasihat, dan mengingatkan sesama kiter...
ukhuwah seperti ni memang best...
nilah yg buat aku sedih nak tinggalkan MUSCOM....

Sepanjang stahun kiter bermesyuarat,
memang banyak pergaduhan, perbalahan dan perbezaan pendapat,
especially between girls n boys...
tapi, aku pasti, kite akan merindui saat2 tu nanti...

Aku harap dalam tempoh yg tinggal ni,
kiter dapat sama2 menjalankan tugas seoptimum mungkin...
kite dahpun berjaya menganjurkan Bakti Kenyalang 2007...

Semoga Ukhuwah yg terjalin kekal selama-lamanya....

[DSCN2393.JPG]

No comments: