>

Monday, March 29, 2010

Semoga Berjumpa lagi Azad

بسم الله الرحمن الرحيم

Aku pun x ingat, bilakah kali pertama aku bertemu beliau. Namun, aku seringkali mendengar nama beliau disebut oleh warga London sendiri. Jadi, aku berfikir, pasti hebat orangnya.

Alhamdulillah, dipertemukan beberapa kali dalam siri program tarbiyah dan ziarah ke rumah. Ukhuwah bertaut, menjadi lebih mesra dan rapat dan menjadi sahabat yang baik. Pada cuti summer yang lepas juga, aku telah menjemput beliau untuk memberikan pengisian dalam Nuqaba' Camp KYUEM.

Namun, Allah jua yang mengetahui apa yang terbaik untuk hambaNya. Beberapa minggu lepas, aku dikhabarkan yang saudara Azad akan pulang untuk kebaikan (for good) ke Malaysia. Owh, terkesima.

Azad

Alhamdulillah, semalam, aku berpeluang untuk ke Terminal 3 Heathrow untuk bertemu beliau sebelum meninggalkan tanah UK ini. Turut bersama adalah Akmal Sukeamri, Unlimited Azri YB, Iman Manan dan Nasrul. Kami berborak ceria, namun, masa mencemberui kami kerana Azad perlu berangkat pulang.

Usah sebut 'Selamat Tinggal', tetapi sebutlah 'Semoga berjumpa lagi'

Moga kita dipertemukan Allah lagi di Malaysia nanti dan semoga ukhuwah berkekalan.

Photobucket

3 comments:

dayah said...

slmt berjumpa lg ^__^
dik jepah bila nk balik meysia

joegrimjow said...

xsempat nak jumpa die last

Anonymous said...

pet insurance These professionals can provide estimates for the big procedures you may have not yet faced. Getting your next pet through an animal shelter is a responsible way to get your next family member. Pet insurances are also very particular with pre-existing conditions.