>

Monday, March 1, 2010

Jewish and Muslim

بسم الله الرحمن الرحيم

Kita selalu memandang sinis malah serong apabila disebut tentang Jews atau Yahudi. Tetapi, adakah kita tahu apakah sebenarnya anutan dan amalan mereka? Apakah itu Yahudi?

Alhamdulillah, di UK, terlalu banyak peluang untuk aku berinteraksi dan berkomunikasi dengan orang2 Yahudi ini. Peluang camni, sukar nak dapat kat Malaysia. Jadi, apa kata kita semua yang diberi peluang ke UK ni untuk ambil dan rebut peluang ini untuk menimba seberapa banyak ilmu dan pengalaman untuk mematangkan diri.


Nak pergi!!!!

Photobucket

5 comments:

M. said...

nanti dah pergi,
buatlah review untuk orang2 yang tak dapat pergi ni
:)

Norshahirah Mohamed Paid said...

topik yg menarik.. andai di beri peluang mesti lagi best..

joegrimjow said...

haishh
bile nak sampai sheffield aktiviti macam ni

kami said...

nak pergi jugak!

bun said...

huhu...how I miss London....