>

Wednesday, September 12, 2007

University

http://radiocool.110mb.com/wp-content/uploads/2007/04/windows_xp_logo.jpg

Tadi, sewaktu aku online, tetibe Firdaus Samsudin mengonlinekan diri..

die tny kat aku ade patch Windows Ori x?
ntah..aku pun lupe ade lg x...
maybe dah delete...ape2 pun aku akan try carik..
so, don't worry firdaus...

http://www.glam.ac.uk/images/824.gif

Lepas pada tu, kitorg berbincang2 psl UCAS...
Firdaus tny aku U n Course pilihan aku...
aku pun memberitahu dgn terperinci..
Pastu aku tny kat firdaus psl some things that aku confused...
Alhamdulillah, segala2nya dah terang skarang
Thanx Firdaus...

Aku segera melayari Web UCAS untuk melengkapkan pilihan aku...
untuk baki 2 choices lg, aku memilih..
Biomedical Sciences di UCL dan Warwick..
InsyaAllah, boleh...aku berazam!!!

Nasib ade kawan mcm Firdaus...
ckp psl kawan ataupun friends ni...
sume org mesti ade kawan kan?
Manusia yg normal mesti nak berkawan..
Tanpa kawan, kiter akan jadik lemah,
diorg la yg bagi smangat, diorgla jadik bahu utk kiter menangis (kiasan)
macam2 lg, waktu kiter lapar, diorg blanje (kiasan)

The image “http://www.orientaloutpost.com/usa/xm52.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Tapi, dalam bebanyak kawan kiter,
berapa ramai je yg boleh dianggap sahabat or companions?
ape yg pernah saya alami, pengalaman aku,
kawan memang ramai, waktu kiter happy, waktu senang,
tp time kiter sedih, diorg wat x peduli,
bukannya nak tny kabor ke,
ntah diorg perasan x kesedihan kiter..

Aku ni suke memendam rasa..
klu sedih, aku xkan tunjuk kat org, sebab aku xnak org risau,
so aku buat2 happy sentiasa,
seolah2 aku ni xde masalah...
klu die tu juz kawan je,
die xkan perasan yg kiter sedih, die ingat kiter ok je..
alhamdulillah, sepanjang idup aku 17 thn (nak masok 18)
aku ade gak terjumpe beberapa org yg dpt rasa klu aku sedih..
isk..terharu gile aku...
Cume, bilangan org yg camni boleh dibilang,
dan hanya beberapa percent je drpd keseluruhan kwn aku..

http://laughingdaisies.com/wp-content/uploads/2006/11/sad-and-slobbery.jpg

Xpela, aku paham, susah nak carik kawan baik..
untuk mendapat kawan baik, kiter perlulah menjadi kawan baik kepada org..

No comments: