>

Monday, September 10, 2007

Satu Pengalaman

Walaupun letih badan ni still x ilang sebab berjalan2 siang td,
tp aku tetap menghantar angah balik ke UPM...
Nasib la abah yg bawak, pada memalam yg hujan ni,
aku mcm x brani sgt nak bawak..

Dalam perjalanan melalui Lingkaran Tengah atau name mlayunye MRR2.
Kitorg dikejutkan dengan suasana kesesakan lalu lintas di jalanraya...
adoiii....memang kereta bergeraqk sikit demi sikit..
buat sakit ati je...
dalam pemanduan yg slow tu, akhirnya kami bertemu dgn punca kesesakan..
aku nampak sebaris kereta, maybe 5 kut yg berlanggar sesama mereka
keadaan kereta lenih kurg camni la

http://www.creanium.net/images/blog_photos/brian-accident-002.jpg

Of course, gambar ni exaggeration semata-mata, xdela seteruk ni..
tu ar, dahla malam, ujan plak tu,
bawak lg dgn velocity yg laju, memang la susah nak kawal,
nasib x seteruk gamba di atas..

Alhamdulillah, sampai dgn selamat ke UPM,
Angah 3 kali ulang alik angkut barang die..
Aku hanya mampu menengok, sebab aku xleh masok asrama pompuan

Selesai kat tempat angah, aku n abah bergegas ke IJN,
bukannye sakit jantung, tapi nak amik along yg baru balik dr Penang.
Jalan clear je, so, kitorg pun smpi dlm pukul 9 mlm..
malangnya, Along nye bus terperangkap dlm kesesakan lalu lintas
di megalopolis Kuala Lumpur...
aku n abah yg blur, xtau nak buat ape,
mengambil keputusan pergi ke jalan Semarak,
untuk melangsaikan hutang kami ke atas perut ni...
aku pun membantai Nasi Goreng Pattaya..nyum3...

http://www.jommakan.com.au/Gif/Menu/N-G-Pataya.gif

Selesai makan, kitorg kembali ke IJN,
dan Alhamdulillah, Along da sampai..
aku da mengantok gile, nasib sempat gak update jurnal aku ni..

Harap hari esok menjanjikan lebih banyak pglmn utk aku matangkan diri ni.

No comments: