>

Friday, September 7, 2007

Cuti...

Skarang ni, da seminggu da cuti start...
memang pening kpale ni, sebab banyak benda kena pikir...
benda paling aku risau, Charity Visits,
macam2 masalah (aku rase masalah)...
tapi hari2 aku berdoa supaya program ni dapat dilaksanakan dgn jayanya.

Perkara kedua yg aku risau sgt, study aku...
dah seminggu cuti, tapi aku bukak buku x sampai 5 % of my time kut.
Ape nak jadik, huzaifah? Cubela berubah skit..
kamu tu nak amik AS November ni..
ramai yg cakap kat aku, aku x perlu risau utk AS ni,
sebab aku juz amik Physics je..
tapi, PHYSICS JER???? Ingat senang ke Physics tu??
Maybe ade org kate senang, tp bg aku, baik aku prepare for the worst.
Manela tau tetibe soalakn yg keluar giler2.

Ramadhan dah dekat, persiapan aku untuk hadapinya x seberapa.
Ibadat aku skarang ni tunggang langgang,
nak Qiamullail, jauh skali.
Yg aku risaukan, klu x dibiasakan buat ibadat sunat ni,
nanti takut time Ramadhan aku x terbuat.
isk, entah aku sempat x menemui Ramadhan tahun ni.
Smalam aku gi surau, dengar ceramah dari ustaz Khalid,
memang aku sedar, ntah adakah aku akan temui Ramadhan tahun depan?
Ataupun tahun depan aku dah reput dlm tanah?

Ape2 pun, idop mesti diteruskan. Aku berdoa kepadaMu ya Allah,
kuatkanlah imanku, bantulah aku dlm menghadapi ujian dalam idopku ini..

No comments: