>

Wednesday, September 23, 2009

Hari Raya

بسم الله الرحمن الرحيم

Semua orang bercerita tentang pengalaman hari raya mereka. Ada yang beraya di kampung, ada yang di luar negara, ada yang begitu excited cerita beraya di UK, maklumlah, orang pertama kali di luar negara, malah, ada juga yang beraya dalam keadaan serba sederhana.

Aku rasa malas nak cerita pengalaman raya aku tahun ni lagi, belum ade mood lagi, kerna rata2 sama je ngan orang2 lain yg beraya di Malaysia. Tapi, pabila ku belek2 album keluarga yang lama, terjumpa gambar2 raya ketika aku masih kecil. Tersenyum sejenak. Mulalah hati nak sebak, maklumlah, esok petang da nak balik UK.

Selamat Hari Raya semua! Jangan hilangkan momentum Ramadhan...

Raya ketika kanak2

P/S: Tengok MHI tadi, En Zaki, attache pendidikan MSD yang amik aku kat airport tahun lepas ditemuramah Mazidul. Hehe, bleh aku kaco die nanti

Photobucket

No comments: